canvade
Yeni Üye
Modeller dans etti. Tekrar.
Burada, erkek sonbahar defilelerinin ilk tam haftasonunda, dikkat çekici sayıda moda evi sadece yeni kıyafetlerini göstermenin yeterli olmadığına karar vermişti. Hayır, hayır, seyirciye bir tane verilmeli Performans doğrudan Alvin Ailey'den. Pist gösterileri çıktı. Ücretsiz caz dansı konserleri popülerdir.
Cumartesi günü Brioni'de tasarımcı Norbert Stumpfl, bir dansçının daire çizen stillerine bir göz atabilmem için yüzde bir gösterenlerden (timsah derisi paltolar, vicuña ceketler, ceketlerin üzerine dökülen kaşmir kazaklar) oluşan koleksiyonunun turunu duraklattı. Bir adam birkaç dakika boyunca kırmızı halıyı ördü ve ördü. Ceketini pelerinli bir matador gibi salladı, sanki “Bak anne! Yiyecek yok!
Saatler sonra, Corneliani'deki bir sunumda, daha fazla dansçı dönen bir platformun üzerinden koşarak mermer grisi kazaklar ve barut grisi takım elbiseleriyle sözde breakdans gösterisi yaptılar. Slaytlar arasında durakladılar ve onu kucakladılar.
Markanın stil direktörü Stefano Gaudioso Tramonte, “Erkek dansçıların çok duygusal olduğunu düşünüyorum” dedi.
Koreografisini Londra Merkez Bale Okulu'nun sanat yönetmeni Kate Coyne'un yaptığı performans, yalnızca Instagram'a yakışır bir drama sunmakla kalmadı, aynı zamanda plak şirketinin presli pantolonlarının ve düz takım elbiselerinin göründüğü kadar kısıtlayıcı olmadığını da vurguladı.
Bay Guadioso Tramonte, “Tüm kumaşlar çok sert” dedi, “ama aynı zamanda oldukça akıcı olduklarını da göstermek istedik.”
Genç plak şirketi Mordecai'nin kıyafetlerinin akıcı olduğunu göstermek için bir dans rutinine ihtiyacı yoktu; bu durum, Cumartesi öğleden sonra yapılan sunumda modellere asılan Abominable Snowman parkaları ve bol, çizgili pantolonların rahat tarzında açıkça görülüyordu. Yine de markanın kurucusu ve tasarımcısı Ludovico Bruno, Kraftwerk dinleyen keşişler gibi bükülüp tepinerek statik modellere hayat verdi.
Bay Bruno, “Bu bir dans dersi değil, daha çok bir dalgaya benziyor” dedi.
Hareket uzun zamandır moda sunumlarının bir parçası olmuştur. 1990'larda modeller podyumlara hücum etti ve büyük bir güçle hayatta kaldı. (Bundan bazı görüntüleri görmek için Isaac Mizrahi hakkındaki harika moda belgeseli Unzipped'i izleyin.) Bugüne kadar Issey Miyake gibi markalar podyumda dans etmek ve kıyafetlerinin pürüzsüzlüğünü vurgulamak için dans gruplarını kullanıyor.
Dansın Milano'da bu kadar yaygın bir motif haline gelmesi, burada faaliyet gösteren markaların doğasını yansıtıyor. Birçoğu, koleksiyonları sezondan sezona neredeyse hiç değişmeyen gelenekçilerdir. Kaba olmayan bir gözle, dans rutinleri izleyiciyi bu gerçekten uzaklaştırır. Elbette rutinlerin, kıyafetlerin zarafetini ve zarafetini sergilemesi daha nazik bir yaklaşım olacaktır.
Elbette sosyal medya da var: Bu hafta sonu izlediğim her performans, iPhone'u tutan seyirci kalabalığı tarafından kaydedildi. Daha sonra hepsini Instagram'da izleyebilirim. Biraz akıllı ücretsiz pazarlamaya ne dersiniz?
Mordecai gibi şirketler, Milano'daki nispeten küçük de olsa diğer grubu temsil ediyor: podyum için henüz yeterince kendine güvenmeyen ancak kendilerini bir showroom'un statik, “Ah, her neyse” hissine teslim etmeyen daha genç şirketler. Deneyimsiz olanlar, iyi stoklanmış bir perakende mağazasına benziyor.
Koreografiyle yarı yarıya yarışmak yerine podyumda dalmaya başlamalısınız. Sonuçta Moda Haftası izleyicileri pardösüyü iki adımlıdan daha iyi değerlendirebiliyor.
Burada, erkek sonbahar defilelerinin ilk tam haftasonunda, dikkat çekici sayıda moda evi sadece yeni kıyafetlerini göstermenin yeterli olmadığına karar vermişti. Hayır, hayır, seyirciye bir tane verilmeli Performans doğrudan Alvin Ailey'den. Pist gösterileri çıktı. Ücretsiz caz dansı konserleri popülerdir.
Cumartesi günü Brioni'de tasarımcı Norbert Stumpfl, bir dansçının daire çizen stillerine bir göz atabilmem için yüzde bir gösterenlerden (timsah derisi paltolar, vicuña ceketler, ceketlerin üzerine dökülen kaşmir kazaklar) oluşan koleksiyonunun turunu duraklattı. Bir adam birkaç dakika boyunca kırmızı halıyı ördü ve ördü. Ceketini pelerinli bir matador gibi salladı, sanki “Bak anne! Yiyecek yok!
Saatler sonra, Corneliani'deki bir sunumda, daha fazla dansçı dönen bir platformun üzerinden koşarak mermer grisi kazaklar ve barut grisi takım elbiseleriyle sözde breakdans gösterisi yaptılar. Slaytlar arasında durakladılar ve onu kucakladılar.
Markanın stil direktörü Stefano Gaudioso Tramonte, “Erkek dansçıların çok duygusal olduğunu düşünüyorum” dedi.
Koreografisini Londra Merkez Bale Okulu'nun sanat yönetmeni Kate Coyne'un yaptığı performans, yalnızca Instagram'a yakışır bir drama sunmakla kalmadı, aynı zamanda plak şirketinin presli pantolonlarının ve düz takım elbiselerinin göründüğü kadar kısıtlayıcı olmadığını da vurguladı.
Bay Guadioso Tramonte, “Tüm kumaşlar çok sert” dedi, “ama aynı zamanda oldukça akıcı olduklarını da göstermek istedik.”
Genç plak şirketi Mordecai'nin kıyafetlerinin akıcı olduğunu göstermek için bir dans rutinine ihtiyacı yoktu; bu durum, Cumartesi öğleden sonra yapılan sunumda modellere asılan Abominable Snowman parkaları ve bol, çizgili pantolonların rahat tarzında açıkça görülüyordu. Yine de markanın kurucusu ve tasarımcısı Ludovico Bruno, Kraftwerk dinleyen keşişler gibi bükülüp tepinerek statik modellere hayat verdi.
Bay Bruno, “Bu bir dans dersi değil, daha çok bir dalgaya benziyor” dedi.
Hareket uzun zamandır moda sunumlarının bir parçası olmuştur. 1990'larda modeller podyumlara hücum etti ve büyük bir güçle hayatta kaldı. (Bundan bazı görüntüleri görmek için Isaac Mizrahi hakkındaki harika moda belgeseli Unzipped'i izleyin.) Bugüne kadar Issey Miyake gibi markalar podyumda dans etmek ve kıyafetlerinin pürüzsüzlüğünü vurgulamak için dans gruplarını kullanıyor.
Dansın Milano'da bu kadar yaygın bir motif haline gelmesi, burada faaliyet gösteren markaların doğasını yansıtıyor. Birçoğu, koleksiyonları sezondan sezona neredeyse hiç değişmeyen gelenekçilerdir. Kaba olmayan bir gözle, dans rutinleri izleyiciyi bu gerçekten uzaklaştırır. Elbette rutinlerin, kıyafetlerin zarafetini ve zarafetini sergilemesi daha nazik bir yaklaşım olacaktır.
Elbette sosyal medya da var: Bu hafta sonu izlediğim her performans, iPhone'u tutan seyirci kalabalığı tarafından kaydedildi. Daha sonra hepsini Instagram'da izleyebilirim. Biraz akıllı ücretsiz pazarlamaya ne dersiniz?
Mordecai gibi şirketler, Milano'daki nispeten küçük de olsa diğer grubu temsil ediyor: podyum için henüz yeterince kendine güvenmeyen ancak kendilerini bir showroom'un statik, “Ah, her neyse” hissine teslim etmeyen daha genç şirketler. Deneyimsiz olanlar, iyi stoklanmış bir perakende mağazasına benziyor.
Koreografiyle yarı yarıya yarışmak yerine podyumda dalmaya başlamalısınız. Sonuçta Moda Haftası izleyicileri pardösüyü iki adımlıdan daha iyi değerlendirebiliyor.