Diğer moda markalarına bile ibadet eden moda markası

canvade

Yeni Üye
İşte Hermès'e nasıl ibadet ettiğine dair küçük bir duygu diğer Moda Tasarımcısı: Cumartesi günü Hermès defilesinden birkaç saat sonra, sadece après-midi, Japon markası A.Presse'nin sergi odasını ziyaret ettim. Orada, tasarımcı Kazuma Shigematsu bana Hermès -back kataloğundan parça topladığını söyledi.

“Fransız yılını seviyorum,” dedi Bay Shigematsu. Şeffaf olabilmek için bu sadece Hermès'i içermedi: gömlek tedarikçisi Charvet'in adı olarak da adlandırılan Bay Shigematsu.

Ama benim için dört yıllık marka için tıklayan Hermès ismiydi. Sergi odası, Waffley Cashmere ile kaplı kuzu derisi deri ceketlerden yapılmış bir atlıkarıncıydı.

“Modayı sevmiyorum,” dedi Bay Shigematsu çalışmalarını açıklamak için. “Yeni bir kelime arıyorum.”


Bunlar, kaos değil, güveni yansıtan sadelikleriyle şarkı söyleyen kıyafetlerdi. Sıkmak için giymek için hile kodlardı. Hermès hakkında kolayca söyleyebileceğim tüm özellikler.

A. Press, tüm hafta duyduğum markaydı. “Oraya varmalısın,” bana söylendi. Nedenini görebiliyordum.


Bugünün Hermès mütevazı A.Press showroom'undan tamamen farklı bir ölçekte çalışıyor. 188 yaşındayken Forbes 500 için bir seçim olarak festival olan Hermès, iyi yağlanmış bir milyon makine. Ön sırada ünlüler var: Odell Beckham Jr.; Peter Sarsgaard; Ve Oscar kazanan senaristi Cord Jefferson, ilk moda şovunu Hermès'in en iyi katında bir balina avı ile ziyaret ediyor.

Bay Jefferson, daha sonra şovdan keyif aldığını söyledi. Markayı giyersen zor değil.

Çok önemli müşterilerin tanınması kolaydır, çünkü pistten aşağı akan ve bu balıkçı yaka süveteri ve bu deri sipariş etmek için zihinsel notlar veren tercih ettikleri kıyafetleri gösterirler. Ve sonra, 35 yıldan fazla bir süredir yeni, yeni, yeni, yeni bir sektöre karşı çıkan markanın Véronique Nichanian'ın yaratıcı direktörü var.


Şovdan önce bir röportajda her zaman parlak kadın Nichanian, “Erkekleri baştan çıkarıcı, rahat ve mutlu etmek için kıyafetler tasarlamaya çalışıyorum” dedi.

Tüm koleksiyonlar gibi, bu zengin-kız kıyafet kodunun bu sabit sütunlarını içeriyordu: boyunlu bir yakalı (Davos nippy'de olduğunda hayal ediyorum), pin keskin çinolar ve her türlü kaşmere örgü ile tetiklenen bir deve yürüyüş ceketi. Beyaz bir gömlek ve kravatla giyilen bir Spartan çift göğüs kıyafeti, tahtasına bakması ve onlara bu çeyrek, sürpriz, sürpriz, gelirin tekrar mevcut olduğunu söyleyen bir Hermès tipi kıyafetiydi.


Kreatin üzerindeki huşlar gibi hulking cilt à Courroies torbaları bol miktarda bulundu. Kalp krizi ile ilgilenmediğiniz sürece fiyatınıza bakmayın.

Ancak bu koleksiyonda, bu düşünmeyi düşündüren bu canlı malzemelerin bu anlarını gizledi vardı Hermès'ten bir markadan ellili olmak için, bir isim yapmak isteyen aç, yeni yaratıcı yönetmen olan.

Piqué pamuktan yapılmış bir grup uzun katman, büyük bir piyano gibi mumlu olmuştu. Birkaç model, küçük kırmızı sürüş motoru ile “uzaylı” bir film arasında bir yere düşen örgü davlumbazlar giydi. Keşke Paris'te nemli, havalı bir güne geri dönmeden önce yapışabilseydim. (“Gerçekten Hood'a Girmeliyim”, moda-haftalık sprint'in son köşesini yuvarlayan bir moda eleştirmeni olarak sahip olduğunuzu tam olarak düşünmek.)

Sonuna doğru, kadife bir ses kaynağı geldi. Bugün tam bir takım elbise gibi oturuyorlar: omzunda ölü oturuyorlar, ancak üst vücutta ve pantolonun içinde küçük bir laissez-faire nehri ile ferah. Yaklaşık 30 yıl içinde A.Press gibi bir markaya ilham verecek tasarım türüdür.