Gizli servetin yeni çağına girin

canvade

Yeni Üye
MILAN — Son konuğun Cuma günü Gucci showroom’unu ve markanın şehrin dış mahallelerindeki genel merkezini kaplayan avokado renkli halıyı terk etmesinden kısa bir süre sonra, #Gucci Twitter’da trend olmaya başladı. Az önce podyumda gösterilen muhteşem kıyafetler yüzünden miydi? Giydiklerimiz yeni bir çağ için yeniden alt üst olduğu için miydi?

Hayır Bu ilk sıradaydı.

ASAP Rocky! yele cilt! Dakota Johnson! Ve özellikle de gösteriye girerken ve çıkarken neredeyse bir isyana neden olan Çinli aktör ve şarkıcı Xiao Zhan.

Aslında, bu tür ünlülerle ilişkilendirilen çılgınlık, muhtemelen, ilk etapta Gucci’nin bir şov yapmasının nedeni, çünkü marka, podyumda görünenlere bakılırsa, tasarımcılar ve fikirler arasında duruyor.

En genç kreatif direktör ve Gucci’yi yaldızlı bir jet sosyete avatarından büyük bir çadır eksantrikine dönüştüren adam Alessandro Michele, Kasım ayında ayrıldı ve bir tür sıfırlama gerçekleştirmek için tutulan Sabato De Sarno bu zamana kadar gelmeyecek. bahar (ilk gösterisinin Eylül ayında yapılması planlanıyor).


Mevcut teklif, stüdyo ekibi tarafından tasarlandı ve Michele ve De Sarno dönemleri arasında bir köprü arkadaşı gibi hızlandırılmış bir geçişti: biraz bundan, biraz bundan, üstte birkaç GG.

Logolu kemerleri ve kadife kot pantolonlarıyla 90’ların başındaki Tom Ford’u ve transparan yenilikçi kalem eteklerin altındaki açıkta kalan G-string’lerdeki bazı geç Ford’ları görebilirsiniz. Yüksek Majorette tüyü şapkalar ve Harry Styles’tan ilham alan gümüş cicili bicili paltoyla Michele’nin çılgınlığını görün.

Her şey o kadar kısa sürede tanıdık geliyordu ki, 90’ların modeli Liisa Winkler’da özel dikim basit gri bir ceket göründüğünde, damak temizleyici bir akoru vurdu. Gucci’nin modayı baştan sona terk etmek ve daha zamansız olmak istediğine dair pek çok konuşma yapıldı. İronik bir şekilde, eğer bu doğruysa ve ceket gelecek şeylerin habercisiyse, Gucci bir kez daha trend olacak.


kamerakrasinin sunumu


Her yerde bulunan K-pop yıldızları ve diğer Asyalı etkileyicilerin yanı sıra (her markanın en az bir tane vardır: Rhuigi Villaseñor’un Ford’un Gucci lüksüne yeni bakış açısını görmek için Bally’de Seventeen’den DK; Tod’s’ta Red Velvet’ten Joy) Milano, bir zamanlar gizli zenginlik olarak adlandırılan şeyle ilgili. Veya “klasikler”. Ya da MaxMara’nın gösteri notlarında dediği gibi, “Camelocracy”. Bu, haftanın kelimelerinin yaratılması için ödülü kazanır.

Tanımı: Değerini bariz yollarla (dekorasyon, logolar, cıvıl cıvıl payetler, parlak renkler) tanıtmayan, bunun yerine Değer önermek için etkileyici bilgilerden ziyade içeriden gelen bilgilere dayanan peluş ve çizgi titizliğine dayanan giyim türü. Kim bağırmaz, ama fısıldar.

İtalya, kumaş fabrikaları ve deri eşyalarla dolu tarihi sayesinde her zaman böyle bir sotto ses tarzına ilgi duymuştur. Katharine Hepburn fantezisi olan herkes için alışveriş zamanı. Loro Piana ve Brunello Cucinelli gibi markalar, isimlerini malzemelerinin yüksek havlı lüksü üzerine inşa ettiler ve uzmanlıklarından yararlanıyorlar.

Bir zamanlar güçlü giyinmenin iç olanaklarını tanımlayan marka olan Jil Sander’de Luke ve Lucie Meier paçaları düşürdüler, ceketleri ve kabanları büyüttüler ve tuniklere kum saati dokusu eklediler. Ferragamo’da (K-pop yıldızı: NCT’den Jeno), Maximilian Davis şık siyah takım elbisenin kollarına ve ceketine küçük kesikler ekleyerek altında beyaz veya kırmızı bir parıltı ortaya çıkardı: tüm bu terziliğin altında daha fazlasının olduğunu hatırlattı. hemen tahmin edebilirsiniz.


Mantıklı: Enflasyonist bir siste, ekonomi öngörülemezken, harcanabilir geliri sırtınızda taşımak rahatsız edici olabilir. Gizli servetin en son 2008’de revaçta olmasının bir nedeni var, ki bu yine 1990’ları anımsatıyordu – yine (Gucci’deki Bayan Winkler ve meslektaşı Amy Wesson’da olduğu gibi) referans on yılı.

Bottega Veneta’nın gizli süper gücü


Hiç kimse tüm fikir için çıtayı Bottega Veneta’dan Matthieu Blazy kadar yükseltmedi. Bu sezon davetiye olarak saatsiz bir deri bileklik gönderdi – anladınız mı? Zamansızlık – ve sergisi için eşit derecede zamansız üç bronz ödünç almayı başardı: İtalyan Fütürist Umberto Boccioni’nin normalde Cosenza Ulusal Galerisi’nde sergilenen ‘Uzayda Eşsiz Süreklilik Formları’ ve M.Ö. Napoli Ulusal Arkeoloji Müzesi.


Heykeller, Bay Blazy’nin en sevdiği dondurma aroması (ya da gösteriden önce öyle demişti) stracciatella’yı taklit etmek için dokunmuş bir halının üzerinde duruyordu ve sanat gibi (en sevdiği parçalar) yaptığı kıyafetlerin anlamını yansıtmak için oradaydı; önemli olan bir şeyin bariz fiyatı veya estetiğin hiyerarşisi değildir. Bu kişisel zevk.

Bu nedenle, onun imzası olan moda partisi hilesi: diğer kumaşları taklit eden deri, yani kot pantolon gibi görünen şeyler veya beyaz çizgili oxford gömlek ve boxer şortlar veya gri pazen veya hatta bu sefer örme kırmızı çorap terlikler, aslında, en esnek deriler. Gelato-deri ile kanepede rahatlayın! Bu delice çökmekte olan bir teklif. Muhteşemlik kendi muhteşem sırrı olabilir.


Etki çarpıcı, ancak daha büyük itici güç, ayrıntıların önemli olduğu bireysel ve cömert bir giyim yaklaşımıyla ilgili: trapez şeklindeki güneş sarısı tunik ve etek, her salınımda karışmaları için yüzlerce minik deri çiçekle dokunmuştur. etrafında ve atlama adımı; vücudu saran ve tek kalçada girift bir seramik halkayla kavranan siyah yün kokteyl elbisesi; lastik olduğu ortaya çıkan havadar katmanlardaki dantel gibi kıvrımlar.

Farklı karakterlerle konuşuyorlar (zehirinizi seçin) ama aynı şeyi mırıldanıyorlar. Bay Blazy’nin dediği gibi, “Onları takarsanız, gerçekte ne kadar özel olduklarını bilen tek kişi sizsiniz”. BTS’den RM içeri girerken dışarıdaki kalabalığın artan çığlıkları arasında bile, bu önerinin gücü ortaya çıktı.