Milano Moda Haftası: Podyumlarda Durun ve Alışveriş Yapın

canvade

Yeni Üye
İhtiyacımız olmayan (ve İncil'deki anlamıyla bizim olmayan) şeylere duyulan arzu, lüks tüketimin temelinde yer alır. Ve bu sezon Milano erkek şovlarının uyandırdığı duygu, evrimleşmiş veya ruhsal olan her şeyden çok arzuydu. Dünyanın Breton çizgili keten bir cekete mi, beyaz şeritli lacivert havlu kumaştan bir cekete mi, yoksa Gurkha pantolon ve biraz gülünç şal yakalı bir yeleğe giyilen bir akşam safari ceketine mi ihtiyacı var? HAYIR.

Ancak bu sefer izleyici, tasarımcının zarif sarayındaki Ralph Lauren Purple Label sunumunda bunları gördüğünde, içinde Chris Pine'ın Gatsby tarzı Salon gezintileri Colman Domingo'nun içinden geçtiği bir alana girme konusunda karşı konulmaz bir fantezi uyandı. Kruvaze lacivert bir ceket giymiş, dirseğini mermer bir şömine rafına dayamış ve Usher boz kahverenginin pek çok tonunda ve omuzlarının üzerine gelişigüzel düğümlenmiş gevşek dokunmuş bir kazakla oradan oraya geziniyor.

Bu aslında oldu. Ancak hiçbir şekilde gerçek dünya olmasa da modanın amacına bir göndermeydi. Bu, hiç kimsenin Bay Lauren'dan daha iyi anlamadığı gibi, bizi gerçek durumlarımızdan uzaklaştırıyor.


Bay Lauren gösteriden önce düzenlediği basın toplantısında “Giyinmek benim için her zaman bir macera olmuştur” dedi.


Bir mağazada kıyafet denerken (bunları hatırladınız mı?) bir anlığına aklını kaybetmeyen ve alışılmadık bir senaryoya atılmayan kişiyi adlandırın. Bir rüya sahnesinde, sıradan bir şekilde işe giden ve örneğin Silvia Venturini Fendi'nin yumuşak Madras kumaş desenli güzel sade Balmacaan paltolarından birini giyerek ofisteki rekabeti ezen bir meslektaşınızsınız.

Yoksa Gucci'de Sabato De Sarno'dan güzelce işlenmiş porto şarabı renginde trapez ceket giyen ve Balthazar mağazasına sıradan bir şekilde giren adam mısınız? (Bu, Bay De Sarno'nun, markadan ayrılacağı yönündeki söylentilere rağmen itibarını fazlasıyla ortaya koyduğunu söylemek için doğru yer mi? Ve bu, Gucci'deki selefi Alessandro Michele'nin beklenmedik bir şekilde ilk koleksiyonunu yapmasının kışkırtıcı arka planına karşı. Valentino'nun kreatif direktörü, 100'den fazla tatil köyü görünümü içeren “Avant le Debut” adını verdi; o kadar gösterişli, gösterişli ve gerçek Gucci ki bazı şakalar koleksiyona Vucci adını verdi.)

Yoksa saçınızı ayakkabı siyahı çivilerle şekillendiren ve Etsy-esque Bode iş kıyafetinizde veya Evan Kinori'nin ciddi iş kıyafetinde sıradan Dimes Square stereotipini sergilemek için haki JordanLuca teşhirci ceketi giyen kişi misiniz? gerçekten çalışıyor musun?


Yoksa Jean's'de Julia Fox ile birlikte, bol dökümlü JW Anderson kapitone bomber ceket ve sadece bağcıklı botlarla çıplak bacaklar giyen akşam yemeği arkadaşı mısınız? Balo salonundaki çocukların dediği gibi evi yıkın.


Yanlış yerleştirilmiş duygular moda arzusunun karanlık yüzüdür. Eleştirmen Anne Hollander uzun zaman önce elbette çıplaklığımızı kapatacak şekilde giyinmemiz gerektiğine dikkat çekmişti. Ama başka niyetler de var. RuPaul bunu başka bir şekilde ifade etti: Çıplak doğarsınız ve gerisi sürüklenmektir. Hayal gücümde gerçekte olduğumdan daha şık olmayı hedefleyerek Milano koleksiyonları arasında yaptığım hayali alışveriş çılgınlığımda bana T: Haber Style Magazine'in erkek moda direktörü David Farber yardımcı oldu.

Tod's'un kreatif direktörü olarak, cepleri dışarı sarkan bir iş gömleği ve bir çift beyaz altın kilit üzerine giymek için şık, çok amaçlı bir trençkot seçerek Matteo Tamburini'nin erkek giyimindeki kendinden emin çıkışında bana rehberlik eden kişi Bay Farber'dı. kot pantolonun mükemmel oranları: ne çok geniş ne de çok dar. Bunları paketleyip gönderelim.

Tamburini, “Ben bir pragmatistim” dedi. “Çözüm arıyorum.”


Brunello Cucinelli de bunu yapıyor. Çoğumuza çözüm sunduğu insanlar binlerce kez alıp satabiliyor. Objektif olarak konuşursak, önemli değil. Tıpkı moda dünyasının içindekilerin Phoebe Philo'nun mütevazı tasarımları veya koruma fonu türleri için delirmesi gibi, The Row'un anonim ama son derece yargılayıcı Zoran'dan ilham alan giysileri için bir servet ödeyen Brunello Cucinelli, yalnızca lezzet açısından değil aynı zamanda tüketicilik açısından da standartlar belirliyor.

“Sessiz lüksün” bir megafon kadar incelikli olduğunu keşfettik. Yine de, Bay Cucinelli'nin koleksiyonu, Milano'da sergilenen diğer her şey gibi, gerekli “veraset” parasına sahipseniz, onu takip etmenin iyi olacağını açıkça ortaya koyuyordu.

Napolyon'un eski sığınağı Palazzo Serbelloni'nin yaldızlı salonundaki ön gösteriminde Cucinelli, “'Miami Vice'ı düşündüm” dedi. Bununla esasen, sözde tropikal renklerdeki keten takımların Amerikalı tüketiciler için Medellín'deki uyuşturucu baronu döneminin soğukkanlılığının somut örneğini temsil ettiği anı kastediyordu. Cucinelli, Miami'nin uyuşturucu baronları arasında görünüşe göre popüler olan Giorgio Armani'nin pastel tonlarına dair yorumunu sunuyor. Tek başına bu bile onun imajını ve etiketini, sahibi sınıfındaki müşterileriyle garip bir şekilde alakalı tutmaya çok yardımcı oldu.

Cucinelli'nin renk paleti, Don Johnson'ın en parlak dönemindeki parlak renklerden 1000 desibel daha sessizdi. Yani, geniş yakalı, kruvaze ve yarım göğüslü tarzlarda, astarsız ve bol kesimli, ama yine de o kadar hoş bir gündelikliğe sahip ki, onlara sahip olmak için kredi kartı borcunu isteyerek üstlenebileceğiniz keten takımlar gösterdi. Ve bu sonuçta lüks mallar için kötü bir darbe değil mi?