canvade
Yeni Üye
New York’un bir kostüm dramasının ana karakteri olmasından bu yana, bir sorundan başka bir şey olarak ortaya çıkmayalı uzun zaman oldu: ıssız, kaotik, suçla dolu, ekonomik açıdan zor durumda olan. Ancak New York Moda Haftası başlarken şehrin tasarımcıları farklı bir hikaye anlattı. Kaosun, hareketin ve hayallerin mekanı olarak şehir hakkında bir hikaye.
“New York’un bana verdiği ilhamı düşündüm ve şehre ilk işim için geldiğimden beri New York tarzı arketipleri ve kendi kişisel New York tarzı arketiplerimi keşfetme isteği uyandırdı Stuart Vevers, canlı röportajından önce bir ön izlemede şunları söyledi: Coach’un 10. yıl dönümü gösterisi, Midtown Manhattan’ın kalbinde, New York Halk Kütüphanesi’nde düzenlendi.
Yıl 1996’ydı, dedi ve Pyramid Club’da dans ettiğini hatırladığı kızlar, şovunu tanımlayan transparan şifon elbiselerin ve deri sütyen ve külot üzerindeki yırtık pırtık çizgili örgülerin genetik kodunu sağladı. Tıpkı Bay Vevers’ın hatırladığı gibi, genç yöneticilerin “şehir arabalarından inmeleri ve rahat pantolon takımları tercih etmeleri”, onu yosun yeşili ve siyahtan oluşan büyük boy pantolon takımlarına ve sanki eskimiş gibi görünen bol deri trençkotlara yönlendirdi. övünmeyi yumuşatmak için onu yıkıyorum.
Onlar onun zihnindeki New York’un bir parçasıydı; insanların başka yerlerden gelip (Bay Vevers İngiliz) kendi kabilelerini buldukları bir yerdi; artık mutlaka coğrafyaya göre (şehir dışı veya şehir merkezi, doğu veya batı) tanımlanmıyor, daha çok etnik kökene göre tanımlanıyordu. zihin durumu.
Ve kıyafet. Kamuflaj kimliği ortaya çıkarmak için yaratıldı.
Bu nedenle Ralph Lauren’in dantel denim, mücevher tonlu harem pantolon, lame ve püsküllü (bir sürü saçak) yaldızlı bohemliğe övgüsü de tamamen şehir odaklıydı. Brooklyn Donanma Tersanesi’ndeki devasa bir depoda gösterildiği için değil, depo Bay Lauren’in Colorado’daki çiftliğine benzeyecek şekilde dekore edildiği için. Ve New York’ta koşuşturmacadan kaçmayı ve yalnızca fantezi aşamasında gerçekten anlamlı olacak şekilde fanteziye göre giyinmeyi hayal etmekten daha iyi ne olabilir?
Ya da bu, aralarında Jennifer Lopez ve Diane Keaton’un da bulunduğu seyirciyi “samimi bir akşam yemeği deneyimine” davet etmek için gösteri biter bitmez podyumun sonundaki sahte ham ahşap kapıları açmak kadar anlamlıdır, diyor gösteri notlarında “Ralph Lauren’in küresel sosyal medya platformlarındaki canlı yayın aracılığıyla dünya çapındaki tüketicilere de sunulacak.” Double RL bifteğinizi yemekten ve onu da yemekten bahsedin. Ama fikir olarak da oldukça New York’a benziyor.
Ayrıca tesisin çevresindeki alana izinsiz giriş. Eckhaus Latta’nın Kendin Yap ordusu, yağlı, kavramalı kot pantolonları, yumuşak örgüleri ve şeffaf organze yamaları içinde, modeller “bir”e ait olan Rockefeller Center’ın yürüyen merdivenlerini inşa ederken vücutlarıyla göster-anlat oyunu oynuyordu. Mike Eckhaus’un gösteriden sonra söylediği gibi, Amerikan kapitalizmini tanımlayan aileleri bir aşağı bir yukarı hareket ettirmek, çünkü bu gerilimde provokasyon ve eğlence var.
Ve burada Collina Strada’nın çetesi, Hillary Taymour’un 18. yüzyıldan kalma dalgalı çiçek desenleri, kapitone korseler, kareli boxerlar ve vintage tişörtlerden oluşan çalkantılı karışımıyla sıraya girmiş, Angry Prom Queens’te Brooklyn’deki bir çatı çiftliğinde elleri sımsıkı ve alaycı sırıtışlarla yürüyorlardı. sonra arkanızı dönün ve omuzlarının dünyanın (ve iklim değişikliğinin) ağırlığı altında sarkmasına izin verin. Umut ve öfke, Y kuşağı aktivist kalabalığı için yaratılmış bir çift güçlü omuz altında birleşti.
Bayan Taymour perde arkasında, değişimin ön saflarında “akşam yemeğine oturabilmeleri gereken ama aynı zamanda yapacak çok işleri de olanların” olduğunu söyledi.
İş New York’un motorudur. Ancak kakofoninin ortasında sakinliğe ihtiyaç duyanlar, Paul Helbers’in ilk defilesinde yandan açılan ve fermuarlı ikisi bir arada tuniklerin altında dans eden bol pantolonlar sunduğu Fforme’un rahat atmosferini tercih edebilir. verimlilik için tasarlanmış yerleşik bir yelek gibi boynun etrafına dolanmak üzere öne doğru çekilebilen düşük omuzlu elbiselere ve küçük siyah gömleklere dönüştürülebilir.
Kalabalık bir hayata daha iyi uyum sağlamak için fazla bagajdan kurtulmanın (düzenlemenin) önemi, aynı zamanda harika bir Proenza-Schouler gösterisinin de itici gücü oldu. Lazaro Hernandez ve Jack McCollough nihayet işlerini aşırı karmaşık hale getirmeyi bıraktılar ve önemli olana odaklandılar: alçak pantolonun üzerine harika bir ördek yumurtası mavisi ceket ve yan tarafında kemerli bir deri çanta (bir kahve fincanını taşımayı kolaylaştırmak için); arkadan bağlanan, istenildiği gibi özelleştirilebilen askısız gök mavisi sütunlu elbise; Ağırlıksız malzemelerdeki bulutlu baskı katmanları. Her şey merkezden biraz uzakta kesilmiş olduğundan omuz silkme gibi vücuda oturuyor.
Bunlar kendilerini bir anda orta yaşlı bulan, büyük işleri ve aileleri olan ve ne giyecekleri konusunda endişelenecek fazla zamanı olmayan sanat öğrencileri için kıyafetler. Satırlarda çok sayıda Helmut Lang görebilseniz bile türü tanımak zor değil. (Uzun havada.) Tasarımcılar her zaman tarihten ve birbirlerinden ilham alır. Bu sadece “ödünç alma” veya “yuvaya dönme” veya buna her ne demek isterseniz onu adlandırmak o kadar bariz olduğunda bir sorundur ki, bu bir sezonda Khaite’de olduğu gibi bir atadan ziyade bir meslektaşın doğrudan kopyalanması gibi görünür. .
Catherine Holstein defilesindeki deri ceketlerin ve trençkotların sert omuzlarını, dar siyah deri kot pantolonun üzerindeki çan kollu üstleri ve dantelli siyah bodycon elbiselerini geçen sezonun Saint Laurent’ini düşünmeden görmek imkansızdı; Sırayı görmeden uçuşan beyaz önlüklü elbiseleri görmek mümkün değildi.
Hızlı moda devleri, stilleri neredeyse doğrudan podyumdan itibaren benimseyip yeniden üretmeleriyle tanınırlar, ancak Bayan Holstein’ın çok daha yüksek hedefleri var. Geçen yıl Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi’nin Yılın Kadın Moda Tasarımcısı ödülünü kazandı. Gösterileri, bir zamanlar Marc Jacobs’la eşanlamlı olan Park Avenue Armory’nin yankılanan ortamında gerçekleşti. Cömert destekçileri ve büyüyen bir müşteri tabanı var. Orijinal olmak için daha çok çabalamalı.
Düşünsenize taklit oyununun New York’ta da yeri var.
“New York’un bana verdiği ilhamı düşündüm ve şehre ilk işim için geldiğimden beri New York tarzı arketipleri ve kendi kişisel New York tarzı arketiplerimi keşfetme isteği uyandırdı Stuart Vevers, canlı röportajından önce bir ön izlemede şunları söyledi: Coach’un 10. yıl dönümü gösterisi, Midtown Manhattan’ın kalbinde, New York Halk Kütüphanesi’nde düzenlendi.
Yıl 1996’ydı, dedi ve Pyramid Club’da dans ettiğini hatırladığı kızlar, şovunu tanımlayan transparan şifon elbiselerin ve deri sütyen ve külot üzerindeki yırtık pırtık çizgili örgülerin genetik kodunu sağladı. Tıpkı Bay Vevers’ın hatırladığı gibi, genç yöneticilerin “şehir arabalarından inmeleri ve rahat pantolon takımları tercih etmeleri”, onu yosun yeşili ve siyahtan oluşan büyük boy pantolon takımlarına ve sanki eskimiş gibi görünen bol deri trençkotlara yönlendirdi. övünmeyi yumuşatmak için onu yıkıyorum.
Onlar onun zihnindeki New York’un bir parçasıydı; insanların başka yerlerden gelip (Bay Vevers İngiliz) kendi kabilelerini buldukları bir yerdi; artık mutlaka coğrafyaya göre (şehir dışı veya şehir merkezi, doğu veya batı) tanımlanmıyor, daha çok etnik kökene göre tanımlanıyordu. zihin durumu.
Ve kıyafet. Kamuflaj kimliği ortaya çıkarmak için yaratıldı.
Bu nedenle Ralph Lauren’in dantel denim, mücevher tonlu harem pantolon, lame ve püsküllü (bir sürü saçak) yaldızlı bohemliğe övgüsü de tamamen şehir odaklıydı. Brooklyn Donanma Tersanesi’ndeki devasa bir depoda gösterildiği için değil, depo Bay Lauren’in Colorado’daki çiftliğine benzeyecek şekilde dekore edildiği için. Ve New York’ta koşuşturmacadan kaçmayı ve yalnızca fantezi aşamasında gerçekten anlamlı olacak şekilde fanteziye göre giyinmeyi hayal etmekten daha iyi ne olabilir?
Ya da bu, aralarında Jennifer Lopez ve Diane Keaton’un da bulunduğu seyirciyi “samimi bir akşam yemeği deneyimine” davet etmek için gösteri biter bitmez podyumun sonundaki sahte ham ahşap kapıları açmak kadar anlamlıdır, diyor gösteri notlarında “Ralph Lauren’in küresel sosyal medya platformlarındaki canlı yayın aracılığıyla dünya çapındaki tüketicilere de sunulacak.” Double RL bifteğinizi yemekten ve onu da yemekten bahsedin. Ama fikir olarak da oldukça New York’a benziyor.
Ayrıca tesisin çevresindeki alana izinsiz giriş. Eckhaus Latta’nın Kendin Yap ordusu, yağlı, kavramalı kot pantolonları, yumuşak örgüleri ve şeffaf organze yamaları içinde, modeller “bir”e ait olan Rockefeller Center’ın yürüyen merdivenlerini inşa ederken vücutlarıyla göster-anlat oyunu oynuyordu. Mike Eckhaus’un gösteriden sonra söylediği gibi, Amerikan kapitalizmini tanımlayan aileleri bir aşağı bir yukarı hareket ettirmek, çünkü bu gerilimde provokasyon ve eğlence var.
Ve burada Collina Strada’nın çetesi, Hillary Taymour’un 18. yüzyıldan kalma dalgalı çiçek desenleri, kapitone korseler, kareli boxerlar ve vintage tişörtlerden oluşan çalkantılı karışımıyla sıraya girmiş, Angry Prom Queens’te Brooklyn’deki bir çatı çiftliğinde elleri sımsıkı ve alaycı sırıtışlarla yürüyorlardı. sonra arkanızı dönün ve omuzlarının dünyanın (ve iklim değişikliğinin) ağırlığı altında sarkmasına izin verin. Umut ve öfke, Y kuşağı aktivist kalabalığı için yaratılmış bir çift güçlü omuz altında birleşti.
Bayan Taymour perde arkasında, değişimin ön saflarında “akşam yemeğine oturabilmeleri gereken ama aynı zamanda yapacak çok işleri de olanların” olduğunu söyledi.
İş New York’un motorudur. Ancak kakofoninin ortasında sakinliğe ihtiyaç duyanlar, Paul Helbers’in ilk defilesinde yandan açılan ve fermuarlı ikisi bir arada tuniklerin altında dans eden bol pantolonlar sunduğu Fforme’un rahat atmosferini tercih edebilir. verimlilik için tasarlanmış yerleşik bir yelek gibi boynun etrafına dolanmak üzere öne doğru çekilebilen düşük omuzlu elbiselere ve küçük siyah gömleklere dönüştürülebilir.
Kalabalık bir hayata daha iyi uyum sağlamak için fazla bagajdan kurtulmanın (düzenlemenin) önemi, aynı zamanda harika bir Proenza-Schouler gösterisinin de itici gücü oldu. Lazaro Hernandez ve Jack McCollough nihayet işlerini aşırı karmaşık hale getirmeyi bıraktılar ve önemli olana odaklandılar: alçak pantolonun üzerine harika bir ördek yumurtası mavisi ceket ve yan tarafında kemerli bir deri çanta (bir kahve fincanını taşımayı kolaylaştırmak için); arkadan bağlanan, istenildiği gibi özelleştirilebilen askısız gök mavisi sütunlu elbise; Ağırlıksız malzemelerdeki bulutlu baskı katmanları. Her şey merkezden biraz uzakta kesilmiş olduğundan omuz silkme gibi vücuda oturuyor.
Bunlar kendilerini bir anda orta yaşlı bulan, büyük işleri ve aileleri olan ve ne giyecekleri konusunda endişelenecek fazla zamanı olmayan sanat öğrencileri için kıyafetler. Satırlarda çok sayıda Helmut Lang görebilseniz bile türü tanımak zor değil. (Uzun havada.) Tasarımcılar her zaman tarihten ve birbirlerinden ilham alır. Bu sadece “ödünç alma” veya “yuvaya dönme” veya buna her ne demek isterseniz onu adlandırmak o kadar bariz olduğunda bir sorundur ki, bu bir sezonda Khaite’de olduğu gibi bir atadan ziyade bir meslektaşın doğrudan kopyalanması gibi görünür. .
Catherine Holstein defilesindeki deri ceketlerin ve trençkotların sert omuzlarını, dar siyah deri kot pantolonun üzerindeki çan kollu üstleri ve dantelli siyah bodycon elbiselerini geçen sezonun Saint Laurent’ini düşünmeden görmek imkansızdı; Sırayı görmeden uçuşan beyaz önlüklü elbiseleri görmek mümkün değildi.
Hızlı moda devleri, stilleri neredeyse doğrudan podyumdan itibaren benimseyip yeniden üretmeleriyle tanınırlar, ancak Bayan Holstein’ın çok daha yüksek hedefleri var. Geçen yıl Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi’nin Yılın Kadın Moda Tasarımcısı ödülünü kazandı. Gösterileri, bir zamanlar Marc Jacobs’la eşanlamlı olan Park Avenue Armory’nin yankılanan ortamında gerçekleşti. Cömert destekçileri ve büyüyen bir müşteri tabanı var. Orijinal olmak için daha çok çabalamalı.
Düşünsenize taklit oyununun New York’ta da yeri var.