canvade
Yeni Üye
Givenchy şovunun başlamasından en az dörtte bir saat önce, Avenue V'deki markanın markasının beyaz zorbası George V konuklarla başladı. Bunun neden önemli olduğunu anlamak için, yarım saat çok geç başlarsa, bir şovun modanın çarpık gerçekliğinde zamanında görüldüğünü dikkate alın. Ancak bu, tasarımcı Sarah Burton'ın ilk şovunun beklentisiydi. Siz ve Givenchy için görevler yüksekti.
2023'te bıraktığı bu markayı kurtarmak için kurucusunun ölümünden sonra belirleyici olan Alexander McQueen'in eski tasarımcısı Bayan Burton, neredeyse bir buçuk yıldır uzaktaydı. 25 yıllık kariyerinde sadece bir evde çalıştı: McQueen, burada sorumlu olsa bile, çoğunlukla başka bir moda vizyonu ile tanımlandı.
Givenchy'nin kendisinin bir yıldan fazla bir süredir tasarımcısı yoktu, en küçük yaratıcı yönetmen Matthew M. Williams'tan ayrıldığı için değil ve net bir kimliği vardı – herkesin girmesi ve arama yapması için bir neden. Esasen eski Muse Audrey Hepburn'ün buharlarında mevcuttu.
Bayan Burton evi yeniden keşfedebilir ve kendi koşullarında kendini yeniden keşfedebilir, böylece insanlar tekrar alışveriş yapmak ister mi?
Hem çizgi hem de kişilik netlik sunan bir gerilim koleksiyonunda, Audrey'den kesme (güzel bir ruhtu, ama çok uzun süre tutuldu) ve onu farklı bir kadınla değiştirdi. Hem karmaşık hem de biraz yıkıcı görünen biri. Kim bir kaos omurlarına tutunabilir ve fırtınanın ortasında sakin olabilir – bazen fırtınayı yaratsalar bile. Ve onun yeterli olduğunu, kendi başına her şey olduğunu anlayan biri.
Örneğin, gri Flanell pecoat, örneğin bir kum saati için değil, bir denizci olarak değil, mini bir yasa olarak kazanabilir, onu evden çıkarmak ve dükkanlara gitmek daha iyidir. Soluk pembeye dökülen ve bir tarafa daha uzun düşen, ellerini ceplerine koyan ve hala odayı sipariş eden bir sırtta bir kokteyl olayında deri tutucuyu boğazdan dışarı çekebilir.
Bir önizlemede, Bayan Burton, Givenchy'nin köklerine geri dönmek için ve Hubert de Givenchy'nin 1952'den itibaren orijinal stüdyosunun duvarlarında gizlenmiş ilk koleksiyonundan desenleri keşfetmekten nasıl ilham aldığını konuşmuştu. (Neden kimse bilmiyordu; bu bir moda sırrıdır). Bu, markanızla bağlantınızı göstermenizi söylemekten mutluluk duyan hikaye tasarımcısı türüdür. Bayan Burton'ın buna ihtiyacı yoktu. Yaptığı şeyden nostaljik veya eski bir moda bir şey yoktu.
Peki, koleksiyonu açan görünümün göğsüne püskürtülen beyaz “Givenchy, Paris, 1952” hariç: Siyah bir sütyen ve büyük brifingler üzerine giyilen balık ağının bir takım elbisesi. Daha sonra aynı görünüm kıyafetlerde çoğaltıldı, sanki önermek istiyormuş gibi eteklere eklenen bir foune eklendi: o kadar iyi değil.
Zarafet, fakirlerin etrafında dolanan dikişler gibi detayların seçimindeydi, sezonun kapsayıcı trendlerinden biri olan ve onlarla birlikte gelen gevşek pantolonların bacaklarından ve giysilerin yapısındaki bir hareket ve hava hissi olan büyük eğrilerin uyluk ceketleri.
Ya da Cinch Limon Sarı Plears ve Champagne Duke's Duke elbiseleri eğlenceli deriden yapılmış büyük kemerler. Üretilen tül, örneğin ihtiyacı karşılayacak kadar oluşturulabilirdi. İnce dilimler, yan tarafta sadece beklenmedik bir cilt açmak için sigara içicinin beline kesilir. Vücudun bu özel kısmı, tasarımcıların ortaya çıkarmayı sevdiği bir şeydir ve çoğu kadın nefret eder – genel olarak orta kaburgalarla peekaboo, genellikle çok gurur verici değil – ama burada da çalıştı çünkü Bayan Burton, gövdenin çizgilerini görmezden gelmek yerine onurlandırdı.
Bunlar, yıpranması gereken kıyafetlerdi, instagat edilebilecek kostümler değil. Satın almak istedikleri kıyafetler, çünkü yapabilecekleri yetişkinlerin ön planlarıydı.
2023'te bıraktığı bu markayı kurtarmak için kurucusunun ölümünden sonra belirleyici olan Alexander McQueen'in eski tasarımcısı Bayan Burton, neredeyse bir buçuk yıldır uzaktaydı. 25 yıllık kariyerinde sadece bir evde çalıştı: McQueen, burada sorumlu olsa bile, çoğunlukla başka bir moda vizyonu ile tanımlandı.
Givenchy'nin kendisinin bir yıldan fazla bir süredir tasarımcısı yoktu, en küçük yaratıcı yönetmen Matthew M. Williams'tan ayrıldığı için değil ve net bir kimliği vardı – herkesin girmesi ve arama yapması için bir neden. Esasen eski Muse Audrey Hepburn'ün buharlarında mevcuttu.
Bayan Burton evi yeniden keşfedebilir ve kendi koşullarında kendini yeniden keşfedebilir, böylece insanlar tekrar alışveriş yapmak ister mi?
Hem çizgi hem de kişilik netlik sunan bir gerilim koleksiyonunda, Audrey'den kesme (güzel bir ruhtu, ama çok uzun süre tutuldu) ve onu farklı bir kadınla değiştirdi. Hem karmaşık hem de biraz yıkıcı görünen biri. Kim bir kaos omurlarına tutunabilir ve fırtınanın ortasında sakin olabilir – bazen fırtınayı yaratsalar bile. Ve onun yeterli olduğunu, kendi başına her şey olduğunu anlayan biri.
Örneğin, gri Flanell pecoat, örneğin bir kum saati için değil, bir denizci olarak değil, mini bir yasa olarak kazanabilir, onu evden çıkarmak ve dükkanlara gitmek daha iyidir. Soluk pembeye dökülen ve bir tarafa daha uzun düşen, ellerini ceplerine koyan ve hala odayı sipariş eden bir sırtta bir kokteyl olayında deri tutucuyu boğazdan dışarı çekebilir.
Bir önizlemede, Bayan Burton, Givenchy'nin köklerine geri dönmek için ve Hubert de Givenchy'nin 1952'den itibaren orijinal stüdyosunun duvarlarında gizlenmiş ilk koleksiyonundan desenleri keşfetmekten nasıl ilham aldığını konuşmuştu. (Neden kimse bilmiyordu; bu bir moda sırrıdır). Bu, markanızla bağlantınızı göstermenizi söylemekten mutluluk duyan hikaye tasarımcısı türüdür. Bayan Burton'ın buna ihtiyacı yoktu. Yaptığı şeyden nostaljik veya eski bir moda bir şey yoktu.
Peki, koleksiyonu açan görünümün göğsüne püskürtülen beyaz “Givenchy, Paris, 1952” hariç: Siyah bir sütyen ve büyük brifingler üzerine giyilen balık ağının bir takım elbisesi. Daha sonra aynı görünüm kıyafetlerde çoğaltıldı, sanki önermek istiyormuş gibi eteklere eklenen bir foune eklendi: o kadar iyi değil.
Zarafet, fakirlerin etrafında dolanan dikişler gibi detayların seçimindeydi, sezonun kapsayıcı trendlerinden biri olan ve onlarla birlikte gelen gevşek pantolonların bacaklarından ve giysilerin yapısındaki bir hareket ve hava hissi olan büyük eğrilerin uyluk ceketleri.
Ya da Cinch Limon Sarı Plears ve Champagne Duke's Duke elbiseleri eğlenceli deriden yapılmış büyük kemerler. Üretilen tül, örneğin ihtiyacı karşılayacak kadar oluşturulabilirdi. İnce dilimler, yan tarafta sadece beklenmedik bir cilt açmak için sigara içicinin beline kesilir. Vücudun bu özel kısmı, tasarımcıların ortaya çıkarmayı sevdiği bir şeydir ve çoğu kadın nefret eder – genel olarak orta kaburgalarla peekaboo, genellikle çok gurur verici değil – ama burada da çalıştı çünkü Bayan Burton, gövdenin çizgilerini görmezden gelmek yerine onurlandırdı.
Bunlar, yıpranması gereken kıyafetlerdi, instagat edilebilecek kostümler değil. Satın almak istedikleri kıyafetler, çünkü yapabilecekleri yetişkinlerin ön planlarıydı.