canvade
Yeni Üye
Her şeyin göründüğü gibi olmadığı, tüm tanınabilir tabelaların birdenbire farklı göründüğü ve bildiğiniz dünyanın tersine döndüğü hissi şu anda yaygın bir şikayettir. Varoluşsal bir kriz yaşayabilir veya bunu yaratıcılığınız için yakıt olarak kullanabilirsiniz. Sürrealizm Birinci Dünya Savaşı’nın ardından geldi; Soyut Dışavurumculuk, İkinci. Çoğu zaman en kötü zamanlar en ilginç sanatı ortaya çıkarır.
Veya bu durumda olduğu gibi, kafa karıştırıcı zamanlar harika bir moda yaratır.
Dries Van Noten’in, şık gardırobun yapı taşlarının çoğunu çarpıtan, çarpıtan ve başka şekillerde yabancılaştıran bir gösteriden sonra sahne arkasında söylediği gibi, bu, “gerçekten bildiğiniz şeyleri almak, ancak onları tamamen tersine çevirmek, içten dışa, özel” ile ilgiliydi. “, tuhaf bir şekilde.” Tanıdık olanın nasıl yabancı olabileceğini kabul etmek.
Esas olarak kayıp bir dünyaya (ve tasarımcı daha sonra bir çevirmen aracılığıyla eklenen kayıp arkadaşlara) bir ağıt olan çarpıcı bir gizli gösterinin ardından Jun Takahashi bir adım daha ileri giderek bazen baştan başlamak için “her şeyi silmeniz” gerektiğini söyledi.
Her iki koleksiyonun da sıra dışı yanı, bu baş döndürücü bükülme hissini çok zarif bir şekilde aktarmalarıydı. Bu, Bay Van Noten’in ifadesiyle “hüzünlü kıyafetler” (her şey kendi içinde yeterince üzücüdür) veya kızgın kıyafetler (aynı şey) yapmakla ilgili değildi. Bu, üzüntüden sonra gelecek olana dair umudun ortaya çıkma olasılığını teyit etmekle ilgiliydi. Bu, yönünüzü kaybetmekle ilgili değil, daha ziyade onları beklenmedik yerlerde ve kıyafetlerde bulmakla ilgili. Kim bunu giymek istemez ki?
Bay Van Noten bunu, gardırobun temel parçaları olan haki gömlekleri, çizgili gömlekleri, ragbi gömleklerini ve kot pantolonları alıp bunları tamamen yeni bir şey haline getirecek şekilde yeniden değerlendirerek başardı. Ayak bileği uzunluğunda bir trençkot – odanın içine girip çıkan türden – 1920’lerden kalma, deniz çizgili bir gömlek/örtüyle giyilen leopar örgülü bir zırhın üzerine atılmıştı: Croisette’den konferans odasına dramatik bir görünümle.
Aynı gömlek, “Flashdance” geçmişinin bir kalıntısı gibi tek omzunun üzerine düşen lacivert bir sweatshirt’ün süsü haline geldi ve hardal ve soluk kırmızı rugby çizgili büzme ipli pantolonla birlikte giyildi. Haki, günlük bir elbise oluşturacak şekilde en iyi şekilde düğümlerle bağlanmıştı. Daha sonra karışımda barok bir ipek eşarp baskısı ve bazı balık pulu payetler ortaya çıktı, ancak süslemelerin çoğu ayakkabıların üzerinde kalmıştı ve inciler damlıyordu.
Bay Van Noten, terziliğin pijama kadar canlı, kot pantolonun ise takım elbise kadar ciddi görünmesini sağlama becerisine sahip. Onun elinde, varsayımları alt üst eden (“rahat kıyafetler” de dahil olmak üzere) arzu edilen bir şey haline geliyor.
Bu arada, Bay Takahashi elbiseyi aldı, bağırsaklarına ve iskelet dikişlerine kadar sıyırdı ve sonra onu nesnelerden ve anılardan yeniden birleştirdi – burada oyun kartları, şurada düz bir kenar; Burada bir parça Chanel tarzı ceket, şurada tüylü kanatlar; daha önce her şey şeffaf jorjet (ya da bir tür jorjet benzeri teknik kumaş) örtünün altına gizlenmişti, böylece her parça yüzeyin hemen altında bir hayat taşıyordu.
Aynı duvak, baldırların üzerinde bir katman gibi şortu pantolona dönüştürdü; gölgeli tişörtü ve bomber ceketler; ve smokin takımlarının arkasından (bazı omuzlarda kendi ağlarını ören örümceklerle benek benekler vardı) bir zamanlar anlatılmış bir hikayenin kırıntıları gibi takip ediliyorlardı. Çalışmaları otobiyografi ile endüstriyel yabancılaşmayı birleştiren, takım elbise ve elbiseler üzerine yeniden üretilen Alman sanatçı Neo Rauch’un resimlerinde daha da fazla yaşam öyküsü vardı. Ve Bay Takahashi’nin kendi tablolarındaki yoğun fırfırlardan oluşan eteklerde yeniden yaratılan boş yüzler sayesinde daha da fazlası.
Sonunda, tamamen plastik mini etekli dört şımarık balo elbisesi ortaya çıktı, içeriden aydınlatılarak kubbelerinin altındaki tüm bahçeleri ortaya çıkardı: çiçeklerle ve etrafta uçuşan canlı kelebeklerle tamamlanmış küçük Cennet dioramaları. Bay Takahashi, kelebeklerin gösteriden sonra serbest bırakılacağını söyledi. Bir metafor olarak buna ne dersiniz?
Veya bu durumda olduğu gibi, kafa karıştırıcı zamanlar harika bir moda yaratır.
Dries Van Noten’in, şık gardırobun yapı taşlarının çoğunu çarpıtan, çarpıtan ve başka şekillerde yabancılaştıran bir gösteriden sonra sahne arkasında söylediği gibi, bu, “gerçekten bildiğiniz şeyleri almak, ancak onları tamamen tersine çevirmek, içten dışa, özel” ile ilgiliydi. “, tuhaf bir şekilde.” Tanıdık olanın nasıl yabancı olabileceğini kabul etmek.
Esas olarak kayıp bir dünyaya (ve tasarımcı daha sonra bir çevirmen aracılığıyla eklenen kayıp arkadaşlara) bir ağıt olan çarpıcı bir gizli gösterinin ardından Jun Takahashi bir adım daha ileri giderek bazen baştan başlamak için “her şeyi silmeniz” gerektiğini söyledi.
Her iki koleksiyonun da sıra dışı yanı, bu baş döndürücü bükülme hissini çok zarif bir şekilde aktarmalarıydı. Bu, Bay Van Noten’in ifadesiyle “hüzünlü kıyafetler” (her şey kendi içinde yeterince üzücüdür) veya kızgın kıyafetler (aynı şey) yapmakla ilgili değildi. Bu, üzüntüden sonra gelecek olana dair umudun ortaya çıkma olasılığını teyit etmekle ilgiliydi. Bu, yönünüzü kaybetmekle ilgili değil, daha ziyade onları beklenmedik yerlerde ve kıyafetlerde bulmakla ilgili. Kim bunu giymek istemez ki?
Bay Van Noten bunu, gardırobun temel parçaları olan haki gömlekleri, çizgili gömlekleri, ragbi gömleklerini ve kot pantolonları alıp bunları tamamen yeni bir şey haline getirecek şekilde yeniden değerlendirerek başardı. Ayak bileği uzunluğunda bir trençkot – odanın içine girip çıkan türden – 1920’lerden kalma, deniz çizgili bir gömlek/örtüyle giyilen leopar örgülü bir zırhın üzerine atılmıştı: Croisette’den konferans odasına dramatik bir görünümle.
Aynı gömlek, “Flashdance” geçmişinin bir kalıntısı gibi tek omzunun üzerine düşen lacivert bir sweatshirt’ün süsü haline geldi ve hardal ve soluk kırmızı rugby çizgili büzme ipli pantolonla birlikte giyildi. Haki, günlük bir elbise oluşturacak şekilde en iyi şekilde düğümlerle bağlanmıştı. Daha sonra karışımda barok bir ipek eşarp baskısı ve bazı balık pulu payetler ortaya çıktı, ancak süslemelerin çoğu ayakkabıların üzerinde kalmıştı ve inciler damlıyordu.
Bay Van Noten, terziliğin pijama kadar canlı, kot pantolonun ise takım elbise kadar ciddi görünmesini sağlama becerisine sahip. Onun elinde, varsayımları alt üst eden (“rahat kıyafetler” de dahil olmak üzere) arzu edilen bir şey haline geliyor.
Bu arada, Bay Takahashi elbiseyi aldı, bağırsaklarına ve iskelet dikişlerine kadar sıyırdı ve sonra onu nesnelerden ve anılardan yeniden birleştirdi – burada oyun kartları, şurada düz bir kenar; Burada bir parça Chanel tarzı ceket, şurada tüylü kanatlar; daha önce her şey şeffaf jorjet (ya da bir tür jorjet benzeri teknik kumaş) örtünün altına gizlenmişti, böylece her parça yüzeyin hemen altında bir hayat taşıyordu.
Aynı duvak, baldırların üzerinde bir katman gibi şortu pantolona dönüştürdü; gölgeli tişörtü ve bomber ceketler; ve smokin takımlarının arkasından (bazı omuzlarda kendi ağlarını ören örümceklerle benek benekler vardı) bir zamanlar anlatılmış bir hikayenin kırıntıları gibi takip ediliyorlardı. Çalışmaları otobiyografi ile endüstriyel yabancılaşmayı birleştiren, takım elbise ve elbiseler üzerine yeniden üretilen Alman sanatçı Neo Rauch’un resimlerinde daha da fazla yaşam öyküsü vardı. Ve Bay Takahashi’nin kendi tablolarındaki yoğun fırfırlardan oluşan eteklerde yeniden yaratılan boş yüzler sayesinde daha da fazlası.
Sonunda, tamamen plastik mini etekli dört şımarık balo elbisesi ortaya çıktı, içeriden aydınlatılarak kubbelerinin altındaki tüm bahçeleri ortaya çıkardı: çiçeklerle ve etrafta uçuşan canlı kelebeklerle tamamlanmış küçük Cennet dioramaları. Bay Takahashi, kelebeklerin gösteriden sonra serbest bırakılacağını söyledi. Bir metafor olarak buna ne dersiniz?